Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden van Blijfleren

  1. Alle afspraken op schrift
    Blijfleren streeft er naar haar afspraken over de prijs, inhoud, tijdstip van lessen en betalingen e.d. zoveel mogelijk schriftelijk vast te leggen.
  2. Klachten en klachtentermijn
    Omdat Blijfleren haar klanten een optimale service wil verlenen, vind ik het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over de door mij geleverde diensten. Doe dit – mede om eventuele schade te beperken – zo snel mogelijk. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.Als u een klacht bij mij indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Heb ik daarvoor meer tijd nodig, dan laat ik u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.Een klacht over een dienst of de service van Blijfleren kan eveneens worden ingediend via een reactieformulier op een contact pagina van deze website
  3. Annuleren van uw afspraak
    Mocht u om welke reden dan ook, verhinderd zijn om een afspraak na te komen, wilt u dit dan vroegtijdig maar in ieder geval uiterlijk 24 uur van tevoren melden. Annuleren kan telefonisch, per email of via de website.
  4. Aansprakelijkheid
    BlijfLeren is niet aansprakelijk voor eventuele schade aan gezondheid of bezittingen van haar klanten.