Algemene voorwaarden van Blijfleren
- Alle afspraken op schrift
Blijfleren streeft er naar haar afspraken over de prijs, inhoud, tijdstip van lessen en betalingen e.d. zoveel mogelijk schriftelijk vast te leggen. - Klachten en klachtentermijn
Omdat Blijfleren haar klanten een optimale service wil verlenen, vind ik het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over de door mij geleverde diensten. Doe dit – mede om eventuele schade te beperken – zo snel mogelijk. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.Als u een klacht bij mij indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Heb ik daarvoor meer tijd nodig, dan laat ik u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.Een klacht over een dienst of de service van Blijfleren kan eveneens worden ingediend via een reactieformulier op een contact pagina van deze website
- Annuleren van uw afspraak
Mocht u om welke reden dan ook, verhinderd zijn om een afspraak na te komen, wilt u dit dan vroegtijdig maar in ieder geval uiterlijk 24 uur van tevoren melden. Annuleren kan telefonisch, per email of via de website. - Aansprakelijkheid
BlijfLeren is niet aansprakelijk voor eventuele schade aan gezondheid of bezittingen van haar klanten.